Veggie Fun Friday ~ A New Season

Friday, March 7, 2014

Maybe you remember my very exciting post from last year? So yes, I started my own balcony garden. And while I simply didn't have the time to update you about it...things did go crazy out there ;-)

Misschien herinner je nog mijn enthousiaste bericht van vorig jaar? Inderdaad, ik begon met mijn eigen balkon tuintje. Hoewel ik niet echt de tijd vond om jullie te blijven informeren, ging het daar helemaal los hoor ;-)

Huge plants...

Grote planten...

...and lots of yummy veggies :-D

...en een boel heerlijke groenten :-D


I even gathered some seeds of my own

Zelfs een aantal zaadjes van mn eigen planten geoogst


Oh yes...I've already collected all of my seeds again, can't wait to start this new season!

Ja hoor...mn zaadjes alweer bij elkaar geraapt, kan niet wachten om dit nieuwe seizoen te beginnen!

2 comments:

  1. Hey leuk dat je even langs kwam! Ik zie dat we nog een hobby gemeen hebben met elkaar. Zo leuk om je eigen voedsel te zien groeien.
    Vond het leuk om te zien op fb dat jij ook bezig bent met mixed media. Het is niet iets wat je heel veel tegenkomt in Nederland, maar ik heb er zoveel meer plezier aan dan scrapbooken ofzo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey! Wat leuk dat je ook even bij mij langs kwam! Ja, ik vind mixed media echt zo leuk om te doen. Lekker vrij en kliederen, daar hou ik wel van :-D Mn tuintje gaat ook lekker, fijn hè om alles te zien groeien! Zo ben je ook meteen bewust bezig met wat je eet, maar ook vooral met hoeveel moeite/tijd en zorg het kost voor het op je bord ligt...ennuh het is gewoon echt veel lekkerder zo vers uit eigen tuin!

      Delete

Hi!

Thank you so much for leaving a comment, I love those!
xxDebbie
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi!

Superleuk dat je een berichtje achterlaat :-) Dank je wel, dat vind ik altijd fijn!
xxDebbie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...